• Σχετικά με εμάς

    Το toLED.gr είναι ηλεκτρονικό κατάστημα και εμπορεύεται ηλεκτρικές λάμπες LED, ταινίες LED, φωτιστικά LED, προβολείς LED, τροφοδοτικά και άλλα διάφορα είδη ηλεκτρολογικού υλικού.

    Οι χρήστες – επισκέπτες προτού κάνουν χρήση του παρόντος ιστοτόπου και των παρεχόμενων από αυτόν υπηρεσιών θα πρέπει να διαβάσουν προσεκτικά τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις που διέπουν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα καθώς και να συμμορφώνονται με αυτούς. Ο χρήστης – επισκέπτης του δικτυακού τόπου αποδέχεται αυτόματα τους παρόντες όρους, εφόσον επιλέξει να εγγραφεί ως μέλος αυτού. Η χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και των υπηρεσιών που προσφέρουμε, προϋποθέτει αποδοχή των εν λόγω όρων από τους χρήστες – επισκέπτες.

    Το spitikaifos.gr έχει το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή και χωρίς προειδοποίηση να αναθεωρήσει, να τροποποιήσει ή να καταργήσει του παρόντες όρους μονομερώς, σύμφωνα με την κρίση του, ενημερώνοντας ταυτόχρονα το παρόν κείμενο για κάθε αλλαγή ή προσθήκη. Κάθε χρήστης – επισκέπτης χρησιμοποιεί τον παρόντα δικτυακό τόπο με δική του αποκλειστικά ευθύνη.

  • Προσωπικά δεδομένα

    Για την εκτέλεση παραγγελίας με το ηλεκτρονικό κατάστημα spitikaifos.gr είναι απαραίτητο να γίνουν γνωστά από την πλευρά σας κάποια προσωπικά δεδομένα τα οποία είναι απαραίτητα για λόγους ασφαλείας. Τα στοιχεία που απαιτείται να γνωστοποιηθούν είναι: ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου και e-mail. Τα δεδομένα που δίνει ο χρήστης στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σε καμία περίπτωση δεν αποκαλύπτονται σε τρίτα πρόσωπα και δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς πέρα της ολοκλήρωσης της αγοράς των προϊόντων και των υπηρεσιών που επιθυμεί.

  • Ακύρωση παραγγελίας

    Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας ολικώς ή μερικώς θα πρέπει ο χρήστης να επικοινωνήσει όσο το δυνατόν πιο άμεσα μαζί μας μέσω e-mail στο [email protected]. Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας είναι εφικτή μέχρι τη χρονική στιγμή που ο χρήστης θα ενημερωθεί για την αποστολή της παραγγελίας του. Οποιαδήποτε ακύρωση μετά από αυτή τη χρονική στιγμή είναι αδύνατη.

  • Τρόποι πληρωμής

    Οι παραγγελίες σας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορούν να εξοφληθούν με τους ακόλουθους τρόπους :

    1. Πληρωμή στο κατάστημα μας: Μπορείτε να πληρώσετε κατα την παραλαβή την επίσκεψη σας στο φυσικό μας κατάστημα με: μετρητά, πιστωτική ή χρεωστικής κάρτα, τραπεζική μεταφορά, μεταφορά IRIS Payments.
    2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Μπορείτε να κάνετε κατάθεση μέσω e-banking ή σε φυσικά καταστήματα τραπεζών στους λογαριασμούς που παρέχονται για τις τράπεζες Πειραιώς, Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα και EuroBank.

                    Τράπεζα Πειραιώς

      • Αριθμός Λογαριασμού: 5136 084284 588
      • IBAN: GR53 0172 1360 0051 3608 4284 588

                   Alpha Bank

      • Αριθμός Λογαριασμού: 4840 0200 2006 439
      • IBAN: GR13 0140 4840 4840 0200 2006 439

                  Εθνική Τράπεζα

      • Αριθμός Λογαριασμού: 048 002 05405
      • IBAN: GR96 0110 0480 0000 0480 0205 405

                  EuroBank

      • Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0108.79.020 0587 930
      • IBAN: GR33 0260 1080 0007 9020 0587 930

                                           Δικαιούχος : Νίκου Αχιλλεύς

    1. Πληρωμή μέσω κάρτας: Ασφαλής πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας σε απόλυτα ασφαλές κρυπτογραφημένο περιβάλλον της Τράπεζας
    2. Πληρωμή μέσω IRIS Payments: Επιλογή πληρωμής μέσω e-banking με τον αριθμό ΑΦΜ 147701241  της εταιρείας μας.
    3. Αντικαταβολή: Πληρωμή με μετρητά κατά την παράδοση, για παραγγελίες μέχρι 200€.
    4. Πληρωμή μέσω Klarna: Δυνατότητα πληρωμής σε 3 άτοκες δόσεις με τη χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα.

    Κάθε επιλογή περιλαμβάνει τον αντίστοιχο τρόπο και οδηγίες για την ολοκλήρωσή της.

  • Τρόποι Αποστολής

    Η αποστολή των προϊόντων γίνεται στην καλύτερη δυνατή συσκευασία μέσω των μεγαλύτερων εταιρειών courier. Οι ογκώδεις παραγγελίες αποστέλλονται με μεταφορικές εταιρίες.

  • Κόστος Αποστολής

    • Courier center

    Το κόστος των μεταφορικών κάθε παραγγελίας είναι 2.80 € (Με Φ.Π.Α) για τα μικρά δέματα έως το βάρος των 3 κιλών.

    Για τα μικρά δέματα που το βάρος τους υπερβαίνει τα 3 κιλά υπάρχει πρόσθετη χρέωση 1.00 € (Με Φ.Π.Α) για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση εμφανίζεται σε εσάς πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας.

    Στην περίπτωση που επιλέξετε πληρωμή με την υπηρεσία της αντικαταβολής ισχύει πρόσθετη χρέωση 1.90 € (Με Φ.Π.Α).

    • ACS Courier

    Το κόστος των μεταφορικών κάθε παραγγελίας είναι 3.90 € (Με Φ.Π.Α) για τα μικρά δέματα έως το βάρος των 2 κιλών.

    Για τα μικρά δέματα που το βάρος τους υπερβαίνει τα 2 κιλά υπάρχει πρόσθετη χρέωση 1.30 € (Με Φ.Π.Α) για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση εμφανίζεται σε εσάς πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας.

    Στην περίπτωση που επιλέξετε πληρωμή με την υπηρεσία της αντικαταβολής ισχύει πρόσθετη χρέωση 1.90 € (Με Φ.Π.Α).

    Οι χρεώσεις του κόστους των μεταφορικών ισχύουν μόνο για περιοχές εντός Ελλάδας.

    Για δέματα μεγάλου βάρους και όγκου η αποστολή γίνεται κατόπιν συνεννόησης μαζί μας, με πρακτορείο μεταφορών. Στην περίπτωση αυτή η πληρωμή μπορεί να γίνει μόνο με Τραπεζική Κατάθεση ή Πιστωτική-Χρεωστική Κάρτα, υπηρεσία της αντικαταβολής δεν είναι διαθέσιμη.

  • Χρόνος Παράδοσης

    Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών είναι 1-3 εργάσιμες μέρες για χερσαίους προορισμούς και 3-5 για απομακρυσμένους χερσαίους ή νησιωτικούς προορισμούς. Σε ορισμένες περιπτώσεις (κακές καιρικές συνθήκες-απεργίες-έλλειψη προϊόντος) ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

  • Τιμές προϊόντων

    Οι τιμές που αναγράφονται αφορούν πληρωμές της απολύτου μετρητοίς. Στις τιμές περιλαμβάνεται και ο σχετικός Φ.Π.Α 24%. Το ηλεκτρονικό κατάστημα spitikaifos.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματος αναπροσαρμογής των τιμών των προϊόντων που διαθέτει. Κάποια προϊόντα μπορεί να καταργηθούν χωρίς προειδοποίηση. Οι φωτογραφίες των προϊόντων ενδέχεται να αποκλίνουν από την πραγματικότητα ως προς την απόχρωση του χρώματος και το σχήμα. Οι τιμές θερμοκρασίας χρώματος φωτισμού των λαμπτήρων ενδέχεται να αποκλίνουν έως και 500Κ

  • Επιστροφές προϊόντων

    Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες. Εάν η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί από φυσικό πρόσωπο (χωρίς να ζητηθεί έκδοση τιμολογίου), τότε δικαιούσαι να ασκήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή. Αποστέλλοντας το/τα με δικά σου έξοδα στο κατάστημα μας, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία χωρίς φθορές τόσο στην εξωτερική συσκευασία του προϊόντος όσο και στο ίδιο το προϊόν, εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς.

    Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

    Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

    1.Σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:

    • Προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν (π.χ. βρεφικές τροφές).
    • Προμήθεια αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (π.χ. εσώρουχα)
    • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά, ξυραφάκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας)
    • Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ ποτά, καφέδες)
    • Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. ηλεκτρονικά παιχνίδια)
    • Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (π.χ Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι)
    • Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής (π.χ φωτιστικό σε χρώμα βαφής που έχω επιλέξει, μπρελόκ με αφιέρωση που έχω επιλέξει)

    *Τα παραδείγματα και οι κατηγορίες είναι ενδεικτικές.

    2. Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών).

    Οδηγίες προετοιμασίας & προϋποθέσεις για την αποδοχή της επιστροφής

    Για να δεχτούμε την επιστροφή σου, θα πρέπει:

    • Το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο σε ανθεκτικό κουτί. Προτίμησε την αρχική συσκευασία, αν δεν την έχεις, διάλεξε μια συσκευασία που θα προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά. Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα σε κουτί, για παράδειγμα ένα γυάλινο φωτιστικό ή ένας προβολέας , τότε πρόσθεσε ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στο πρωτότυπο κουτί.
    • Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, το δέμα να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής – επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.

    Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσεις:

    • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν. Συγκεκριμένα τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες).
    • H συσκευασία του θα πρέπει να είναι η αυθεντική και σε άριστη κατάσταση. Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς συσκευασία.
  • Εγγύηση

Όλα τα προϊόντα LED που πωλούνται στο κατάστημα μας καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας από την αντίστοιχη αντιπροσωπεία. Η διάρκεια της εγγύησης διαφέρει σε κάθε προϊόν και αναφέρεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Η ημερομηνία έναρξης της ισχύος της εγγύησης είναι η ημερομηνία τιμολόγησης του προϊόντος.

Η εγγύηση καλύπτει μόνο τα προϊόντα, τα οποία θα αποδειχθεί από εργαστηριακούς ελέγχους, που θα διενεργηθούν είτε στα εργαστήρια της εκάστοτε αντιπροσωπείας είτε σε οποιοδήποτε ανεξάρτητο πιστοποιημένο εργαστήριο, ότι ήταν πράγματι ελαττωματικά. Σε περίπτωση αποδεδειγμένα ελαττωματικού προϊόντος η αντιπροσωπεία οφείλει να προβεί, κατά τη διακριτική της ευχέρεια, είτε σε αντικατάσταση είτε σε επιδιόρθωση του προϊόντος. Σε περίπτωση βλάβης που οφείλεται σε ελαττωματικό προϊόν το οποίο καλύπτεται από την εγγύηση, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά το χρήστη – επισκέπτη και η παράδοση των δεμάτων θα πρέπει να γίνει στην διεύθυνση του καταστήματος μας, όπως επίσης επιβαρύνεται το κατάστημά μας για το κόστος μεταφοράς στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία. Προσοχή: Στην περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση κλπ), ο χρήστης – επισκέπτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου του προϊόντος από την τεχνική υποστήριξη. Για τα προϊόντα των 12V για να ισχύσει η εγγύηση θα πρέπει να έχετε προμηθευτεί τον ανάλογο ηλεκτρονικό μετασχηματιστή της εταιρίας μας.

Τα προϊόντα δεν καλύπτονται από την Εγγύηση, όταν συντρέχουν οι κάτωθι περιπτώσεις:

  1. Έχουν ανοιχθεί και έχει γίνει προσπάθεια επιδιόρθωσης από τρίτους.
  2. Έχουν εμφανή σημάδια υγρασίας.
  3. Έχει «καεί» η πλακέτα τους ή o driver τους από μεταπτώσεις του δικτύου.
  4. Το δίκτυο, στο οποίο είναι συνδεδεμένα, παρουσιάζει προβλήματα που προκαλούνται από τον ηλεκτρολογικό πίνακα.
  5. Υπάρχουν προβλήματα στο δίκτυο της περιοχής ή του κτηρίου.
  6. Οι λαμπτήρες, που παρουσίασαν βλάβη, έχουν τοποθετηθεί σε βάσεις (ντουί), που έχουν αλλοιωθεί από τον χρόνο ή προκαλούν σπινθηρισμό
  7. Υπάρχει χρωματική διαφορά σε λαμπτήρες ίδιου ή διαφορετικού τύπου συγγενούς χρωματικής απόχρωσης, ορατής μεν αλλά εντός των προδιαγραφών οι οποίες αναφέρονται στη συσκευασία.
  8. Πρόκληση βλάβης στα προϊόντα από κακό χειρισμό.
  9. Εσφαλμένη χρήση.
  10. Λάθος σύνδεση.
  11. Πτώση ή θραύση
  12. Διαφορετική τάση ρεύματος.
  13. Βραχυκύκλωμα ή πυρκαγιά.
  14. Υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία.
  15. Βλάβη από καιρικά φαινόμενα (κεραυνός, βροχή, πλημμύρα, έκθεση στον ήλιο κλπ).